Ny vecka, nya möjligheter

God morgon.
Ingen bra start på en ny vecka, fortfarande ont i haslen. Men det ska nog snart gå över får vi hoppas. Jag måste ju pallra mig iväg till skolan i vilket fall. Här har vi inte tid att vara sjuka.
Sitter förtillfället i soffan med en stor kopp te, te har blivit som en ny passion för mig. I Love Tee, te i alla de former och smaker.
Ska snakrt fixa till mig lite så man ska cykla ner till skolan och tillbringa några timmar där.

Så dagens planer ser väl ut uniefär så här:

10.15-12.00 Marknadsföring, ( streemad föreläsning tror jag det var idag)
13.15-14.00 Teknikstöd för kommunikation och administration

Hmm vad händer sen? Jo ska nog försöka ta tag i pluggandet, det håller inte om man bara går på föreläsningarna och sedan tror att man har lärt sig något. Om man heter Sofia så måste man banka in allt i huvudet till hon kan det. Så det blir till att ägna resten av eftermiddagen åt att plugga.

Hugs&Kisses

Kommentarer
Postat av: Elin Sophie Henriksson

Gud vad kul att plugga mode och design! :)

2009-09-07 @ 11:10:30
URL: http://elinsophiehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0