Missa inte kvällens idolavsnitt

Så hur ser planerna ut för resten av kvällen?
Tror det får bli en joggingtur runt påskberget strax, så man blir lite motiverad till att ta tag i pluggningen sen.
Ska nog försöka göra upp ett plugga schema annars kommer det aldrig att fungera.
40-60 timmar i veckan sa dom att man skulle läggga ner, hur många lägger jag ner hitils max 20 kanske?
Så det blir att strukturera upp dagarna lite bättre senare ikväll.

Sen får man ju inte missa kvällens idol avsnitt, vem vill missa när Robin kommer in och överraskar juryn utklädd till tjej? Kan bli en vecker syn.
Sedan måste jag ju kolla hur det går för André också håller tummarna på att han går vidare. Vilket jag absolut tror.



Hugs&kisses

Kommentarer
Postat av: emma

jag ska ut och promenera haha. vad ska du hitta på?

2009-09-10 @ 17:51:56
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0