"Min" nya dator har anlänt

Nu är första veckans pluggdag avklarad. Tiden gick ganska fort ändå. Men som vanligt hade jag kunnat gå hem några timmar tidigre än vad jag gjorde. Satt i skolan ganska länge innan det blev att jag drog mig hemmåt.
Skulle ju får min dator och ett par byxor av Alle, så anpassade mig lite efter henne.
Men nu är jag hemma och sitter vid "min" splitter nya dator. Som i själva verket är mammas. Får se om jag köper den om 2 år eller om jag köper en ny lite mindre då vi får se. Men nu ska jag nog kunna plugga.

Har precis hällt upp en stor kopp te, så nu är jag berädd att sättaa mig och rensa igenom allt på dator och se vad det är som behöver sparas av bilder, filmer och all musik som jag hade på min förra dator.
Så laddade precis ner spotify, så nu stömmar det ut skön musik från datorn. Barara att sätta igång.

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0