Kommer snigelposten tillbaka?

Jag hatar mobilabredband. Det fungerar ju inte, eller jo det gör det ända tills man kommer upp till 5gb. Och det har jag väl antagligen lyckats göra nu efter lite mer än 2 veckor. Men är det så konstigt? Man kollar på föreläsningar på internet, sedan kollar man på olika avsnitt på serier som man ka nse över internet. Klart att det gårt snabbt tills man är uppe i 5 gb.
Så nu kommer väl min dator enbart användas till att skriva arbeten och komunisera med folk.
Serier får jag väl kolla på hemma när jag kommer hem, musik får jag ladda ner till min mp3 hemma så att edt bara är att koppla in den till högtalarna. Sen ska jag väl förska kunna kommunisera med folk på något vänster utan att det sak ta allt för mycket minne. Vad sägs om snigelposten igen?
Det traditionella breven kanske lyckas komma tillbaka när inter internet fungerar som man vill.
Men jag tackar i alla fall någon, vet inte vem. Men den som uppfann gratis sms. 5000 sms i månaden kommer säkert kunna gå åt nu när man inte kan vara ute på internet hela tiden.fast detta kanske ändå är lite postivt, nu blir det mycket mer tid till att plugga och träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0