Kanske ska bli frisör?

Go kväll :)
Har inte gjort så mycket idag. Orken har inte lyckats leta sig tillbaka helt än. Men jag läset lite i en av böckerna jag som jag hämptade ut på posten, det kommer ta tid att läsa allt men et är ganska kul änåd. Men jag har inte lyckats börja tugga mig in i den engelska boken än, det får nog bli morgondagens projekt.

Sedan cyklade och och syrran upp till willys och kollade om det fanns någon passande hårfärg som skulle bli bra till hennes hår och vi hittade en som vi trodde skulle bli bra och så här blev resultatet.


FÖRE


EFTER

vad tycker ni, lyckades jag bra?


Och här är färgen vi använde, tyckte att den var super :)

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0