God Morgon

God morgon!
Vaknade precis av att min syster kom in i rummet och skulle hämta någon tröja, ibland är det bra att ha en syster. Om hon inte hade kommit in i mitt rum hade jag kunnat sova några timmar till, så det var lika bra att kliva upp när man väl vaknar.
Så nu på morgonen ska jag ta det lugnt och göra iorgning en god frukost och sätta mig framför tv:n och ta det lugnt, fast nu kom jag på att allt bra på tv:n slutar kl 9. SÅ det var nog ingen ide att tänka tanken att sötta sig där.
Lika bra att sitta i köket så man kan börja plugga direkt.

Dagens planer:

Plugga
Städa
Handla
Powerwalk


Det blir en ganska lugnt hemma dag för mig med fokus på pluggandet idag. 
Ska även lyxa till det hela med en lite överraskning tills min syster kommer hem, så håll utkik på bloggen under dagen. Så kommer ni bli avundsjuka.

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0