Duktig flicka

Nu känner jag mig duktig, Har suttit och läst igenom mitt arbete och skickat iväg det till alla i gruppen. Städat hela lyan, lagat mat, bakat äppelpaj och satt igång bakmaskinen igen och håller på att baka ett bröd som jag tänkte ge till min kära mamma i morgon när hon och pappa kommer på besök. Bara hoppas på att det blir bra också.

Nu vet jag inte riktigt vad som händer mer ikväll, väntar på att få savr fårn Josse om hon skulle komma förbi en sväng när hon ändå var nere i Varberg, men jag vet inte om hon redan har åkt tillbaka till Halmstad.
Annars blir det förmodligen en powerwalk med Malin.

Sen får jag ta fram min fina kalender och boka in allt som händer i veckan, plugg, träninf, möten och så vidare.
Ska man hem i helgen eller stanna kvar i Varberg, bra fråga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0