Denna underbara teknik

Kom hem för en stund sedan, efter mycket rörig dag. Denna tekniken jag blir galen. Den fungerar ju inte.
Idag skulle vi ha ett seminar på morgonen och det började med att det strulade lite smått med tekniken, när Läraren skulle visa sina powerpoint presentationer, men visst det är inte allt lätt. Så hon fick kalla på it suporten, så var det fixat.

Vi fick svar på massa frågor idag som man har gått och funderat lite över. Som sagt så mejlade jag våran lärare som vi har i marknasföring igår för att få var på lite fårgor jag och några i klassen har funderat över. Bland annat vaför det står på hemsidan att utbildnignen är på svenska men nu ahr det ju visat sig att hela marknadsförings kusresn är närsintill på engelska. Så jag mejlade och fårgade om detf anns möjligheter att kunna lära sig allt genom att enbart läsa den svenska boken och lite så. Men icke sa nicke det kunde man inte så det blir till att tugga igenom den där förbaskade boken i alla fall. Men vi är några stycken som har delat upp några av kapitlena så vi ska försöka översätta till svenska så det blir lite lättare.
 
Seminariumet handlade om SWOT analysen vi ska göra med ett av våra partner företag.
Så efter föreläsningen så satte vi oss i gruppen och diskuterade om fårgorna vi ska ställa och pratade igenom uppgiften. Det kommer nog bli rikigt roligt och lärorikt.
Så nu är det bara ett möte med Willy´s  som ska planeras in. Julia skulle ringa dit senare idag och höra om vi kan få ett möte i början av nästa vecka.

Sedan kom det ju till det där med tekniken igen, jag bli GALEN! Nu på eftermiddagen skulle vi ha en streamad föreläsning. Alltså en föreläsning som var förinspelad i marknadsföring. Så kom vi tillbaka till klassrummet och inget fungerade som det skulle. Tv skärmare nar svarta, och det stod tre personer framme vid datorn dör att försöka få igång föreläsningen.
Detta tycker jag bara blir mer och mer seriöst. Man kommer till en lektionssal och ska lyssna på en föreläsning och allt man ser är en svart tv skärm. Det tog säkert 20 minuter innan. Vi fick en annan sal och kunde bärja kolla på föreläsning. Men jag har inte blivit så mycket klokare efter den menmen.
Får väl ta och läsa lite i boken ikväll också.

Hugs&Kisses

Kommentarer
Postat av: Ciss - och en del frisörsnack;)

om jag var du skulle jag lägga en massa tunna blandade bruna slingor.. en del ljusbruna och någon mörkare och någon lite beige kanske..

eftersom du är naturligt blond måste man göra utväxten så ofta. Man kan lätt se lite skallig ut när det ljusa kommer fram. Men om man behåller lite av det ljusa, lurar det ögat lite så är det skit snyggt med blandat!

och är du sugen på det, testa! och trivs du inte så vet du det sen. Och håller dig till blond, men kör på! det är kul med förändring=)

2009-09-09 @ 16:16:00
URL: http://ceciliatimonen.blogg.se/
Postat av: ida forsberg♥

Söt blogg du hade! :)



Kolla gärna in min, i bloggen hittar du massor av tips, mode/fashion, pyssel, inspiration bilder, The hills & m.m.

http://iiidaforsberg.blogg.se/



Puss & Kram

/ ida forsberg♥

2009-09-09 @ 17:04:55
URL: http://iiidaforsberg.blogg.se/
Postat av: ida forsberg♥

Söt blogg du hade! :)



Kolla gärna in min, i bloggen hittar du massor av tips, mode/fashion, pyssel, inspiration bilder, The hills & m.m.

http://iiidaforsberg.blogg.se/



Puss & Kram

/ ida forsberg♥

2009-09-09 @ 17:22:16
URL: http://iiidaforsberg.blogg.se/
Postat av: Ciss - och en del frisörsnack;)

jo, det är fattigt att går till frisören som student=/

det som kan hända om du gör det själv, är att det kan bli grönt. Det är inte kul. Känner en som sitter med grönt hår hemma som nyss gjort det själv och vägrar gå ut, då blir det ännu dyrare för dåmmåste man gå till frisören. Men om du mot all förmodan gör det hemma, välj en med lite rött i.. nån kastanj färg eller nån åt nötiga hållet, det dlir inte rött utan stöter bara bort det gröna=)

2009-09-09 @ 17:55:37
URL: http://ceciliatimonen.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag har frågestund i bloggen nu så passa på att ställa frågor kring saker du är nyfiken på om mig eller liknande!!



Kramar

2009-09-09 @ 18:14:46
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0