Bra start på nollningen

God morgon

Dagen igår var helt ok trots att jag var sjuk. Men jag gjorde mitt bästa och gav mitt stöd till klassen. Det känner man av idag, mår ju inte bättre precis. Men det är smällar man får ta hoppas att jag känner mig bättre tills 16.00 idag annars får jag väl vila idag och försöka vara delaktig i morgondagens coktail party. Det är ändå det som känns som den stora grejen.
Ska försöka få tag på lite bilder fårn kvällen, på allt skoj som vi höll på med.
Finns inte så mycket ork till att skriva just nu, ska lägga mig i soffan och kolla på skärgårdsdoktorn och dricka massa te resten av dagen.
Nu är det bara att hålla tummarna på att man blir frisk.

Fick även reda på att jag var med både i tidningen idag och på

http://hn.se/nyheter/varberg/1.566171

kika in där om ni vill se något vackert :) haha

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0