Aldrig mer

Kom precis hem från willys, cyklade upp dit för jag skulle fylla på med lite mat här hemma. Men jag kan ju säga att jag aldrig mer ska cykla dit under skoltid, eller när alla andra går i skolan. Antingen får man vara där tidigt när dom öppnar eller efter 4 någon gång.
För att cykla dit och bli mött av miljarder gymnasieelever/högstadieelever som springer runt på gatorna och inte vet vart dom ska det är ingen höjdare. Plus att alla ska in i affären och köpa en sak var och bildar köer genom hela affären. Slöseri på tid att stå i köer och bara vänta.
men nu är jag hemma och ska fortsätta plugga och sätta igong med mina lillaöverraskning och laga lite mat.

Hugs&Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0