Aerobic Core

Kom hem för en liten stund sedan från ett toppen pass. Idag fick det bli Aerobic/Core. Åldrarna var blandade den äldsta var väl runt 67.
Så har jag precis lagat klart maten till min syster, hon mår ju inte toppen idag efter gårdagesn sjukhus besök. Men det kommer snart bli bra igen älskade syster. Nu komemr du väl i alla fall få konstaterat att du är gluten.

Sen har jag även bokat in en tid med en PT nästa vecka så han sak visa mig runt i gymmet, sen sak jag fråga om han inte kan lägga upp ett schema på hur jag ska träna.
Kul att se att det är fler man känner som tärnar på samma gym, idg när jag låste cyklen så kom Rickard körande i sin bil, så vi pratade en liten stund på väg in till gymmet. Båda blev nog lika förvånade när vi såg varandra.




Hittade ingen mer seriös bild:P

Det känns skönt att man har börjat komma igång med träningen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0