Tenta plugg hela veckan lång

Nu är det ny vecka igen, men denna veckan kommer inte bli som alla andra. Den kommer vara sjukt stressig.
När alla andra sitter hemma och gottar sig och har höslov så får man jobba och slita istället.
Detta är mina underbara vecka jag har framför mig

V44
Måndag: Träning, Tentaplugg, styrelsemöte & Italienska
Tisdag: Möte?, Tentaplugg, Möte med grupp 6, Tentaplugg, Träning, och lite till
Tentaplugg
Onsdga: Redovisning, Åka hem, Tentaplugg, Träning
Torsdag: Avslutning av teknikstöd(redovisning), Jobba, Träna,
Tentaplugg
Fredag: Jobba, Tentaplugg, fira fredrik
Lördag: Jobba,
Tentaplugg
Söndag: Jobba, Tentaplugg, Träning

Ser ni vad som upprepas hela veckan, jo TENTAPLUGG, det är det min vecka kommer bestå av. Men då ska jag förhoppningsvis lära mig något också.

Sen blir det en tuff start på vecka 45 men den slutar desto bättre.

Måndag: Träning, TENTAPLUGG
Tisdag: TENTA
Onsdag: Jobba, Träna
Torsdag: Jobba, Träna
Fredag: Jobba, Träna
Lördag: Jobba,
Söndag: Jobba, Träna

Jag ser helt klart fram emot vecka 45 från och med tisdag eftermiddag, om nu tentan går bra.
Så nu förstår ni om jag inte hunner mer så mycket uppdatering på min blogg i veckan. Då är det detta jag håller på med :





Kommentarer
Postat av: Neha

Usch man kör alltid stenhårt inför en tenta och jag lyckas ändå få IG:s

2009-10-27 @ 20:14:36
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0