Som det kan bli?

Heeej :)
Nu har halva dagen rusat iväg.
Man skulle ju ställa om klockan igår när man somnade, och det gjorde ju sjävklart både jag och mobiltelefonom samtidigt så det blev helt fel idag när jag vakande. Jag trodde att jag hade gjort rätt, men så vakande jag av att jag fick sms av Julia. Här är våran lilla sms dialog:

Julia: God morgon! Skulle inte vi ha möte kl 10?
Jag: Jo men klockan är ju bara 9.20, man skulle ju ställa om klockan igår när man gick och la sig.
Julia: Nej nu är klockan 10.20 efter att vi ställde om den. Men ingen har loggat in?

Så det måste ha blivit något fel där igår när jag ställde om min klocka, jag måste ha ställt om klockan en timme och sen mobilen ytterligare en timme, det slutade i alla fall med att det blev helt fel.
Så hela förmiddagen har jag tillbringat vid min datorn och haft ett litet möte med Julia och sen skrivit på min sammanfattning till marknadsföringen.

Och nu har jag precis fixat iordning mig lite, efter en timmed härlig spa bahandling som min syster har gjort på mig. Så nu kan dagen börja på riktigt.
Middag, plugg, åka tillbaka till vbg :) För ännu mer plugg.


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: Jag har varit på fotografering :) okääj, mysigt! kram :)

2009-10-26 @ 00:15:42
URL: http://bakochfram.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0