Något måste vara fel

God Morgon!
Eller det är inte rikgti morgon för mig, jag har varit vaken ett tag nu. Och redan avklarat ett av dagens träningspass. Började dagen med ett yoga pass idag. Det måste vara något fel på min kropp idag, det gick bara inte som jag vill, den var helt seeg och orkade bara inte. Men jag kan nog ha en ganska bra förklaring till det, för igår efter fotbollen glömde jag helt bort att strecha så där sitter nog problemet.
Men jag överlevde ändå.
Nu sitter jag i skolan och har tänkt att sitta här några timmar och försöka plugga. Känenr mig duktig som sitter i skolan fast jag inte behöver.


Kommentarer
Postat av: Seger

Yogan var seg, men vi var duktiga som bara var där! Ses ikväll kl 18.50, redo för ett nytt häääärligt pass! Lycka till med plugget, går sådär för mig, som vanligt haha! Puss

2009-10-22 @ 13:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0