Mysig lördag

Hej och håå!
Idag började jag dagen med att sitta innte och plugga en stund, medan mamma och pappa var nere på satn och kikade lite.
Men jag klarade inte av att sitta inne en längre stund, så jag och syrran cyklade ner och mötte upp mamma och pappa, så blev det en mysig fika på blå dörren och en svängg på stan.
Och nu har vi precis ätit mammas hemlagade köttbullar och potatis, en stor saknd att få mammas hemlagade mat när man inte bor hemma längre. Så denna helgen får mamma och pappa stå förmaten:)

Ska försöka ta tag i pluggandet någon timme till nu innan vi ska åka ner till tennishallen och kolla på när Filip ska spela match vid halv 7 tiden.
Sedan blir det nog en sväng hem till Jennie ikväll om dom vill släppa iväg mig vill säga.
tror det kan bli en ganska härlig lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0