Kunde slutat ILLA

Idag bestämmde jag mig att vara lite onyttig efter tränignen och köpte pizza, så jag gick till Campino och beställde en glutenfri Boro, så när jag ahd ebetalat och tagit min pizza och var påväg till bilen vad jag tvungen att kolla om det verkligen var rätt pizza, och NEJ det var det inte så jag gick tillbaka och fick vänta ytterligare 15 minuter, då hade gubben som betalade samtidigt som mig lyckas få med sig min pizza och jag fick hans, så om jag inte hade kollar direkt hade det kunnat sluta ILLA!!

Nu ska jag försöka plugga lite till innan jag ska bänka mig vid tv:n och sedan övergå till min spikmatta innan sängen väntar:)

Redovisning av Nippen i morgon, lite smått nervös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0