Kommentar svar

Fråga :

Yogan var seg, men vi var duktiga som bara var där! Ses ikväll kl 18.50, redo för ett nytt häääärligt pass! Lycka till med plugget, går sådär för mig, som vanligt haha! Puss

Svar:

Klart vi var duktiga Jennie, men det var klart den sämsta prestationen av mig på det yoga pass jag har gått på. men det blir bättre nästa gång. Det sak bli spännande och se ikväll hur detta passet är, har aldrig varit på det innan men hoppas det är kul:)
Jag är inne på min 3:e föreläsning n som jag sammanfattar men jag vet inte om något fastnar.
Puss

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: Najs! :) sitter på tåget hem från borås! själv? kram :)

2009-10-22 @ 20:05:49
URL: http://bakochfram.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0