Gick inte som planerat

God Morgon!

Det gick inte riktigt som det var planerat idag, hade satt kloakcn på 5.45 för att jag skulle gå upp och plugga. Men redan när ni hör klockslager 5.45 vet ni nog vad som hände? Helt rätt jag somnade om, men ändå vad jag halv vaken. Men lyckades inte ta mig upp ur sängen. Så jag sak snart ta och fixa mig och packa ner allt plugg saker och ta med mig det till jobbet istället. Lite hinner jag nog läsa, om inte annt så har jag ju en stund under lunchen.
Sen blir det verkligen rå plugg i helgen, så just nu hoppas jag att det inte kommer någon stor leverans på jobbet idag så att jag behöver jobba så mycket i helgen. Samtidigt som jag vill. Men just nu kanske pluggandet får gå före?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0