Djupa skogarna i Småland

Heej!
Låte dålig uppdatering kan man no g tycka. Men jag har ju ingen tur när det gäller datorer som ni kanske vet vid det här laget.
Igår innan jag skulle åka hem skulle jag kolla in i datorbutiken om min lilla dator var klar efter alla omständigheter, så fick jag vänta ytterligare 30 minuter innan den var klar men det var inga problem det fick bli en liten sväng på stan så länge. Så nu kan jag inte använda min dator fören alla program är instalerade, allt fårn virusprogram till officpaketet. Men har jag klarat mig i 2 veckor utan dator kan jagväl klara mig lite till?
Vi har ju en seeeeg bruk här hemma som jag kan sitta vid så länge.

Igår när jag kom hem käkade jag lite fort innan jag fick hem till Fia. Det var ju tänkt att vi skulle plugga men edt blev mest prat, men gasnak mycket prat kring skolan så det var väl så nära vi kom pluggandet. Sen körde vi gärnet på ett bodypump pass och body jam, riktigt roligt var det.
Man får ju passa på att träna här hemma denna veckan för det är tydligen hälsovecka. Vilket betyder gratis träning på gnistan. Vilekn en snål smålänning som jag tycker är helt perfekt.

Idag började jag dagen med en god frukost med min käre far, han jobbar ju kväll på onsdgar vilket jag nästan hade glömt bort. Sen kom fia så blev det en liten promenad också, iskallt var det verkligen ute. -2 tror jag termometern visade när jag gick upp idag. MEn höstdagen är lika fin för det träden är gula och det ligger massa löv på marken.
Ska snart äta middag innan pappa ska iväg och jobba, sen blir det väl lite pluggande resten av dagen, innan jag ska iväg och träna ikväll.
Sen kan man ju alltid hoppas att mina små tjejer kommer in en stund i eftermiddag när dom har slutat dagis/skolan.

Hörs senare


Kommentarer
Postat av: Therese [ Tescho ]

Svar: Om du är ute efter en personlig design att få hjälp med kan du läsa mer om det här: http://tescho.se/webdesign/bloggdesign/

2009-10-14 @ 22:57:56
URL: http://tescho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0