Ullared trip med Fia

Igår tog jag den där svinsprutan, blev lite yr och så under dagen men så mycket mer har jag inte kännt än.
Nu när jag vaknade på morgonen så känner jag knappt något i armen, så det är positivt :) Så det kan nog sluta med en härlig kväll/natt men mina vänner.

Idag blir det ändrade planer, hade tänkt mig att jag skulle sitta på skolan och plugga idag men så blir det inte. Ska ta bussen till Ullared om någon timme och möta upp Fia. När det gäller oss så blir allt i sista sekunden, lite spontant sådär. Men sånt är roligt.
Så nu sitter jag och skriver en liten lista på saker som kanske behövas köpas in.
Ska fixa till min snabbt och käka frulle sen måste jag ner till skolan och hämta syrrans cykel. Klantig som hon e så cyklar hon till skolan när hon inte ens ska hem sen, så jag får vara lite snäll och hämta den.
Passar nog även på att springa in på Kicks och kolla om plattången finns, min har pajjat, så har jag ju ändå 20 % så då får man passa på:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0