Svåra val?

Tankarna bara flyger i huvudet, kollade runt på lite bilder på fb nyss och fick se massa fina bilder fårn årets modevisning på öppethus på min förra skola. Vart har all min inspiration och min fantasi tagit vägen men framför allt tiden? När ska jag hinna sitta och skissa och sy hela dagarna, eller i alla fall någon timme per dag?
;ommer det någonsin ske igen?
Saknar den tiden så oerhört mycket.
Just nu vet jag inte vad jag vill eller vad som är rätt?
Vad är det mening att jag sal göra? Plugg till butikschef och jobba i butik resten av livet?
Söka den där utbildning och förverkliga mina drömmar som inte kommer gå i uppfyllelse om inte fantasin dyker upp bakom nästa gatuhörn.
Vad ska jag göra?

Man blir så avundsjuk på alla andra när dom lyckas och gör något dom brinner för.

Men vad vill jag? Vad ska jag göra? Vad brinner jag för?
Jag vet verkligen inte något längre, allt står bara still

Ska nog sitta i skolan en stund till och låta tankarna snurra runt lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0