Rösten är borttappad

Hejsan hoppsan allihop!

Nu är jag tillbaka igen, efter en händelserik helg.
I går morse åkte jag Fia och Matilda ner till Halmstad för att inviga Josses nya lägenhet, shoppaloss och partaja. Det var planerna i alla fall, vilket vi följde upp ganska bra tycker jag. Men som ni vet så har jag ju inte varit riktigt pigg på sista tiden utan min röst är ju borta. Och det är den fortfarande kan jag ju säga.
Men jag lyckades överleva helgen i alla fall.

Vi sprang runt på stan och shoppade loss, blev lite småsaker. Kanske kommer bilder på det sen om min dosa vill sammarbera med datorn så jag får in bilderna.
Passade även på att kika in hos Sara på Carlings när vi var nere, har ju inte träffat henne sen studenten. Tiden bara rinner iväg

Sen fixade vi oss och lagade mat, och begav oss ut på stan. Redan då kännde jag att detta inte var någon höjdare. Halsen gjorde ont för att jag hade fått en irriterande hosta, jag kunde knappt prata, och alla andra var super pepp. Så jag fick tvinga mig igenom kvällen men det gick ganska bra förutom att när det närmade sig hemgång så vill jag inget annat än att ligga i min egna säng under ett varmt täcke med en stor kopp te.
Men jag hade en underbar dag/kväll/natt med mina vänner.

Men nu är jag tillbaka i min lilla lya igen så tänkte sätta på en film och krypa ner i sängen och mysa till det med en stor kopp te.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0