Nu har skolan dragit igång på RIKTIGT

Ny vecka nya möjligheter.
Idag drog skolan verkligen igång på riktigt kan man ju säga. Nu har jag en tuff läsperiod framför mig.
Började med intruduktion på Organisation och ledarskap idag, den kursen verkan ganska kul men samtidigt väldigt tuff. Men om något är rolgit blir det lättare att lära sig så vi får väl se hur det slutar.
Nu har jag ett ANTAL sidor so msak läsas tills i morgon, hur ska jag hinna?
Sen i morgon har vi intruduktion av nästa kurs som vi ska köra parallelt med denna, Externredovisning. Ni hör ju bara hur det låter, massa matte. Men det sak nog ock ågå bra får vi hoppas.

Så nu är det bäst att sätta igång med läsandet, innan jag ska iväg och möta upp Michaela för ett träningspass. Sen blir det även en Italienska lektion ikväll. Så min dag är verkligen fullproppas med saker. Skulle även hunnit med att städa och fixa till här hemma idag men det får vänta tills en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0