Mysig kväll på skolan

Idag har jag pluggat på lite olika ställen, Började på bibblan och fortsatte på skolan. Kom inte från skolan fören 18.15, men det var sjukt mysigt att sitta där i sin ensamhet och plugga och kolla ut över hamnen på alla lastbilar som stod och väntade på båten. Jag funderade ett tag på att ta nästa båt till Danmark så man slipper tentan i morogn, men det vorde inte så smart så jag håller mig på fastlandet.

Så nu tror jag att jag har pluggat klart för idag, ska lägga alla böcker underkudden oc hsova på saken och se om det går in något mer i huvudet :)

Annars kommer jag spendera resten av kvällen framför tv:n.
Premiär av Ullared ikväll, måste ses :)


Kommentarer
Postat av: Petra

usch inte kul att vara så stressad, hoppas det släpper eller vad man ska säga !

2009-11-02 @ 20:13:16
URL: http://acidbanana.blogg.se/
Postat av: Linn

Ullared är bäst :)

2009-11-04 @ 15:36:39
URL: http://sweetpotatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0