mycket plugg

Nu är jag äntligen hemma, eller det har jag varit en liten stund men nu sitter jag här igen vid min kära dator och lyssnar på underbart ljuv musik.
Var på möte på paganini innan och drack en god varm choklad, mötet var ganska givande faktiskt kommer in i min roll som rabatt ansvarig mer och mer nu.
Sedan avslutade jag dagen med ett fart fyllt cardio moves pass på gymmet innan jag åkte hem. Så jag var först hemma tjugo över 7. Så har jag hunnit med att få i mig lite mat och packa inför morgon dagens skola. Det händer inte så mycket under mina dagar eller jo i och för sig gör det ju det. Men det är mest skola, möte, träning och plugg.
Men det är skönt för nu gör jag ju något på dagarna i alla fall. Men det kanske är lite för mycket plugg? Har ett berg framför mig med 300 sidor som ska läsas denna veckan. Så det är bäst att skippa tv:n ikväll och ligga i sängen och läsa organisation oc hledarskap istället :)

sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Fredric

Ja, visst är de feta! =)

Jo, bara bra, sj?

2009-11-12 @ 09:20:40
URL: http://fochz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0