Mycket att göra

Idag har jag varit duktig, jobbade 7 timmar, slog in massa julklappar idag. Jag har gått runt och tänkt flera gånger att snart när jag kollar ut genom fönstret så kommer det stå någon där och skränna livet ur mig. Och så idag när sandra var ute och fixade julklappspapper så kollar jag ut genom föstret efter att ha suttit och stirrat ner i bordet och varit konsentread på julklappsinslagningen och där står det några killar jag blev livrädd. Men som tur var hann jag inte reagera så mycket innan dom var borta. De trodde nog att gokartbanan var öppen och hade tänkt att köra.

Nu har jag i alla fall hunnit mer lite av vad som ska göras idag, men det är massa saker kvar som måste fixas.
Har väl någorlund koll på den kommade veckan som är fullproppad med saker som kommer att hända.
Så nu tänkte jag passa på och ta mig en varm dusch och göra ett litet hemma spa, man får passa på att duscha hemma när man kan få varmt vatten, i vbg haar vi endast kallt vatten när vi duschar det låter lite mysko men dte är sant. Men smart som jag är så har jag lyckats komma på hur man kan få lite varmare vatten i alla fall. Det gör man med hjälp av att sätta på den varma vatten kranen i handfatet samtidigt som man duschar smart va? :)


Kommentarer
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Sv: Okej, härligt! Bara bra med mig tack

Haft en bra dag hittills då? :-)

2009-11-07 @ 19:48:17
URL: http://kamillush.blogg.se/
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Sv: Haha oj, har inte ens börjat köpa julklappar ännu.. Trevligt! Jo jag har haft en bra dag :-)

2009-11-07 @ 20:25:20
URL: http://kamillush.blogg.se/
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Sv: Hahah, jaha :-)

Nej tyvärr, har inte tid till sånt längre..

2009-11-07 @ 22:49:44
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0