Fullt upp

Sitter i skolan och degar. Dagen börjde med att sitta på en föreläsning om internationella studier, praktik och examens arbete utomlands. Om vad man kan söka stependier till. Det verkade lite intressant så nu ska jag hem och spåna på min lilla idé.

Sedan hade jag Emelie, Martin och Christer ett litet lunch möte om rabatter mm. Intressant det där, så nu har jag kommit in i min roll som rabattansvarig lite mer. Så vi ska iväg på ännu ett möte senare med Oscars nightclub så vi får se hur det sluter.

Hade även en kort föreläsning i Externredovisning idag. Trodde den skulle hållt på till 15.00 så jag slapp vänta så länge i skolan men lika bra att sitta kvar och se om man får något gjort idag. Är ju ensam i datasalen än så länge så nu ska jag passa på att kolla på någon föreläsning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0