Första Advent

Tiden bara rusar iväg, det är redan första advent.
Det är nu det mysiga med julen börjar, julmarknader, julbak, julstöd mm. Jag började redan lite smått igår med att baka lussekatter, dom blev faktiskt bra lite för lite saffran i kanske.
Så idag ska jag bara mysa här hemma och städa och fixa iordning lite och förmodliggen behöver jag även plugga lite. Sen i eftermiddag ska jag och min kära syster ner på stan en sväng och se om det är liv och rörelse på torget.
Sen får det nog även bli glögg, peperkakor och lussekatter ikväll. Låter inte det som en bra start på julen?



Så idag är det julmusiken som får stömma ut ur högtalarna

Kommentarer
Postat av: H

Åh,tack så mycket! ♥

Hehe,aa det gjorde jag :)

2009-11-29 @ 12:46:02
URL: http://chevals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0