Det spökar på banken

Cyklade ner till bibblan i ösregn efter träningen. Man kan ju inte ta bilen överallt i denna staden, finns ju lite ont om långtidsparkeringar.
Men när jag satt nere på bibblan så ringde Kim och sa att han var klar med tentan och att jag kunde komma ner till skolan och köpa hans böcker, så jag tog min lilla cykel och cyklade till bankomaten för att ta ut pengar. Men den vägrade ge min några pengar, jag visste att jag hade pengar för jag satte över det igår, så jag tyckte det var konstigt. Så jag fick cykla hem istället, och då visade det sig att mitt ena konto hade fört över dom pengarna till mitt andra konto så det är bara till att flytta tillbaka dom. Så när jag ändå var hemma tänkte jag att det kan ju vara bra med lite lunch så jag slängde in en pizza bit jag hittade i våran otroligt stora frys i micron. Jag lyckas som alltid men att vara lika klantig som vanligt så pizzan blev dom sten, alltså lika hård. Men det får duga. Ska ta bilen ner till skolan och plugga resten av dagen om jag hitta någon liten vrå man kan sitta i.

Jag har tydligen bestämmt att jag ska sluta äta godis fårn och med den 1 november men det fick ju så bra, men vadå mörk choklad man väl inte vara så onyttigt? Så köpte med mig en mörk mintchoklad hem som får bli dragningskraften för att jag ska orka plugga hela dagen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0