Pigg och glad

Idag har jag vaknat på rätt sida, fast de brukar jag ju i och för sig föra men idag är jag extra pigg och frammåt. Vill få allt pluggande överstökat så ska ta tag i samhälls uppgiften så snart jag bara har skrivit klart här.
Sedan så måste jag få klart en klänning i helgen också så lika bra att fortsätta brodera på den blir rikigt nöjd med den hiyils i alla fall så får hoppas den komemr sitta bra också.

Igår var det en väldigt lugn dag, sydde en munktröja och två t-shirtar fast dom är inte rikgit klara en måste föra de sista i skolan, tur att jag har tid för det :)
sedan sydde jag lite på min väska till balen igår också den blir nog helt ok får vi hoppas.

Nu känns det verkligen att det inte är långt kvar i skolan endasg 10,5 skoldagar kvar innan betygen sak vara satta så lite stressad kanske?
om 33 dagar smäller det :) men vad händer sedan det är fårgan? är grymmt nyfiken på högskoleresultaten om man ska lyckas komma in någon stans :)
men ångrar jag det jag har valt? skulle jag valt något annat, men man lär väl alltid vilja ändra sina planermen det blir nog bra till slut:)

Är grymmt pepp på att göra förändring i mitt liv :) kanske ska börja den i dag? har fått massa ideer och tankar om framtiden:)
ideer ploppar upp titt som tett i mitt huvud nu för tiden :)

Hugs&kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0