Veckorna bara rasar iväg

Fy vad dålig jag är på att uppdatera min blogg. Måste väl försöka bli bättre på det.
Skönt med ännu en helg såhär i vårsolen. Hoppas bara att den håller i sig i helgen.
Veckan har gått väldigt fort man har knappt hunnit blinka känns det som, har sprättat upp en del av Fias balklänning nu så ska sy ihop den igen i veckan. Sedan har jag även börjat på en liten jacka hoppas att den blir lyckad.
Men de västa av allt var att jag glömmde min studentklänning i min lilla lya så hinenr inte brodera på den i helgen, det är lite illa måste jag säga. Får väl lägga enr den tiden på att räkna lite matte istället eller vad tycker ni?
Måste ju bara säga att nu ligger jag inte på ig i historia längre utan g!!

Nu väntar jag på att min kära syster ska komma hem så vi förmodligen kan åka en liten sväng till lager och checka läget.

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0