Suget i benen

Har precis kommit hem från veckans näst sista spinning pass, idag vart det ett tungt och kämpigt konditionspass på spinningen. Så nu känns de verkligen i benen att man har tagit ut de sista krafterna från kroppen.
Nu när de snart är helg ska jag ägna all tid som jag har till skolarbete och inget annat, nu ska jag banne mig bli kalr med Bilden, hinna med att brodera mycket på studentklänningen och förhoppningsvis hinna med lite matte och svenska också så man kan bli kalr med de också så småningom.
Sedan ska ag nog lyckas varva skolarbetet med en och annan pilates övning.
Nä nu måste jag plocka iordning på mitt rum innan jag kryper ner i sängen.



~Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0