Shopping Mani

Har kollat runt lite på vår kläder och accesoarer idag och kolla vad jag hittade för fint


               

Lite sugen på att köpa någon av dessa två jackorna nu till våren vilken tycker ni?

          
Sen funderar jag även på att införskaffa mig ett par nya glasögon, men som vanligt har jag ju beslutsångest.
Funderar på dom första och kanske dom röda elelr gröna nu till våren?

Sen hittade jag även lite snygga kläder på Gina









Sen ska man ju bara ha pengar till att köpa allt man vill ha. . och är lite dåligt med den biten för tillfället

~Sofia

Kommentarer
Postat av: hanna

jag tycker dom gröna eller röda glasögonen och den långa jackan ;D

2009-03-08 @ 19:58:21
URL: http://hannatalarut.blogg.se/
Postat av: emma

Tack så jätte mycket har precis börjat få min insperation tillbaka så nu är jag tillbaka på nytt, och ska lyckas med denna blogg. Du är jätte välkommen tillbaka :)

2009-03-08 @ 20:19:43
URL: http://meays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0