såååå skönt

Tjooo
Ytterligare en dag på praktiken har gått, den gick mycket snabbt för de va bara två lektioner så rätt soft dag, fick sy ihop ett par shorts också för att insperera barnen lite så ska göra klart dom i morgon.
Sen blev de hem en snabbis innan jag åkte ner och hämtade Josse som slutade 2 timmar för tidigt, så käkade vi och flummade lite.
Nu är jag hemma efter dagens Body Work pass, en mycket härligt pass måste jag säga, ska plussa på dagens träning med lite pilates nu innan jag hoppar in i duschen.
Sen ska jag softa lite framför tv:n och läsa lite, måste sova tidigt idag lång och jobbig dag på praktiken i morgon, jag ska vara själv med en annan vikarie så de blir nog tuffare skulle jag tro.

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0