Min fredag ser ljus ut

Äntligen helg igen, men massor med saker ska hinnas med, kan man inte förlänga helgen någon dag?
När jag kom hem idag blev det lunch med Josse, sedan hem och börja fixa och planera.
Sitter och kollar igenom min kallender nu och den versta veckan som är kvar den här terminen och även på den här gymnasietiden är nästa veckan, har 4 prov som ska avklaras på loppet av 4 dagar. . . känns lite kämpigt men det ska nog lösa sig om jag kan slita mig fårn datorn och plugga istället.
Så min fredag kväll ser ljus ut, massa massa pluggande och mentalträning och kanske lite mys med familjen om man hinner med.

Nu ska jag locka mitt hår och se om det kan bli något lockigt idag.

~Sofia

Kommentarer
Postat av: Marika

oh :) låter bra! tips, tips, tips.. Jag har ingen aning, innan kommenterade jag massa bloggar, då får du ju ut din blogg address mycket så att andra hittar den. Det tar dock väldigt mycket tid att hela tiden nolla tillbaka kommentarerna, så det beror ju på hur mycket tid vill man lägga ner ^^,



annars gillar jag personligen att läsa bloggar som har en egen nisch, en egen inriktning.. Eller bara dom där personligheten lyser igenom texten! Det är härligt :)

2009-03-27 @ 21:59:01
URL: http://tankarsomsatelliter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0