Lite firnuliga ideer

Nu har jag tagit ett ännu större beslut än vad jag någon sin har gjort tidigare, har äntligen sökt till höskolan.
Undra som flundra om man lyckas komma in på sitt första hands anternativ.
Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas.

Har gjort upp en lista på saker jag kan/måste göra när det finns massa dö tid i min vardag, lite små roliga saker som att göra en egen kokbok något jag alltd har velat göra så nu äntligenska jag försöka göra en.
Sedan fick jag den briljata ideen att jag ska utgå ifrån en budget som jag har bestämmt så ska jag klippa och klistra och plaera vad man kan behöva i en lägenhet. . . en något liknade uppgit som jag hade när jag gick i 9:an på hemkunskapen så då kan man använda sig av lite kunskper man redan har.

Nä nu ska jag plugga till proven jag har nästa veckan.

Tjingeling

~Sofia

Kommentarer
Postat av: Emmie

Usch , jag måste också söka till högskolan =/ Vad har du sökt till? : )

2009-03-29 @ 19:08:01
URL: http://madebyemmie.blogspot.com
Postat av: driola

hahah jaa det gör jag! :)

2009-03-29 @ 19:17:39
URL: http://driola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0