Inspirationen flödar

Nu är jag hemma från praktiken, en ganska kort dag med ett väldigt långt hål mitt på dagen.
Så idag städade vi bland tygerna de fanns väldigt många fina tyger jag skulle vilja sy i, så idag fick man massa inspiration och ideer om olika saker som jag vill sy. Lite barnkläder men vet inte vem man skulle ge dom till eller om man bara ska sy för att ha själv någon gång i framtiden?
Sen är jag ju sugen på att sy mig en ny nessesär den jag sydde själv i åttan börjar bli utsliten den är välanvänd måste jag säga. Så jag funderar på att sy en likadan fast annat tyg och sen en modell mindre också, det är så mycket billigare att sy upp saker själv än att köpa, så man får väl passa på när man har den kunskapen.

Nej nu kan jag inte sitta här med måste städa lite innan jag ska åka iväg och hämta pappa och sen träna, ska köra dubbel pass idag :)

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0