Hur F*n ska man kunna veta?

Nu har jag äntligen kommit hem efter första dagen i skolan efter praktiken, ingen toppen dag får jag väl lov att säga. Gick upp vid 7 och var grymmt trött men får väl skylla mig själv. Sen när man kommer till skolan vid 8 så är de inte en kotte som är där. . . jag ringer runt till alla tänkbara så får jag veta att vi inte började fören tio så går de när man är borta och ingan är så vänlig som talar om det för en så jdå blev jag lagon arg. Men men det är väl sådan man får stå ut med när man har sådana fantastiska vänner.

Så vi började dagen med ett studiebesök på 5 sinnen, mycket trevligt fick även träffa Nicole som jag inte har träffat på år och dar. Igår funderade jag väldigt mycket över högskolor och olika alternativ hur jag ska göra i framtiden för att det sak bli bra, så när jag äntligen har lyckats utesluta vissa saker så kommer de nya ideer hela tiden, nu är det bara en månad kvar tills jag måste bestämma mig. . . bläää på det

Sen hade vi underbar massage, så nu är jag extra duktig. Eller jag hoppas det i alla fall.
Har även gjort ett matte prov idag hoppas att man lyckades skrapa ihop ett g i alla fall.

Nu tänkte jag sova och fundera över allt en stund så får vi se vad som händer senare, jag har ju mina drömmar men det kanske bara får förbli drömmar.
Det är mycket svårt hur ska man kunna veta ?
Hoppas jag lyckas komma fram till något bra och positivt men de kommer nog sluta med attt ni/du får bestämma.

~Sofia

Kommentarer
Postat av: hanna

det blir nog bra ska du se ;D

2009-03-16 @ 19:39:20
URL: http://hannatalarut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0