Hoppas det bara är en engångs kännsla

Igår var jag på öppet hus på höskolan i vmo, mycket trevligt och bra info. Nu tror jag att jag börjar veta lite mer vad jag vill men vi får se efetr helgens besök på hösholan i jkpg.

Åkte hemifårn vid 7 på morgonen så är lite sliten idag, hela förmiddagen hade vi samhällskunskap lagon roligt har inte haft det på ca 5 veckor så ändå ganska skönt.
Kännde att jag började få ont i halsen idag hoppas det bara är en en dags kännsla så jag mår bättre i morgon. Så idag på träningen blev det inte så hårt mest styrka, orkade ändå köra i ca 1,5 timme men inte lika hårt som jag brukar.
Så ska köra lite mer magövningar nu tänkte jag.
Sedan väntar städningen och fixa till här i min lilla boning

Tjingeling så länge

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0