Hård vecka att se fram emot

Nu är jag back in town igen, har en masrdrömms vecka framför mig, 3 eller 4 prov ska jag försöka hinna med under loppet av 4 dagar hur F*n ska jag hinna det?
Aja det får gå som det går ska väl görsöka göra mitt bästa i alla fall.
Får hoppas att det kan bli lite sköna promenader i vårsolen om den lyckas titta fram när jag vill.
Och kanske kan man få träffa lite underbara människor i veckan ocsk åspännande spännade vi får se vad som händer helt enkelt.
Nä nu ska jag krypa ner i min sköna säng och sova lite eller föröska och ladda inför veckans första prov i morgon kl 8.10. . .

~Sofia

Kommentarer
Postat av: driola

jag är sjuk just nu, så jag mår lite halvt faktiskt . . . får hoppas att jag frisknar till snart igen! hur är det själv?=)

2009-03-29 @ 22:58:32
URL: http://driola.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Tack så jättemkt ! :)

Jo allt är bara bra med mig om jag bortser från matteprovet på onsdag :/

Hur är det med dig då :) ?

2009-03-30 @ 20:35:05
URL: http://emmamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0