Det går mot ljusare tider

Fy jag måste verkligen börja ta min blogg lite mer seriöst annars kan jag ju lika gärna skita i det.
Veckorna går bara snabbare och snabbare för varje vecka som går, i morgon är det redan Torsdag IGEN!
Idag hade jag äntligen ork till att sätta mig och ta tag i Fias klänning så nu har jag fått i hop den till en hel klänning igen hoppas bara på att den sitter som den ska i morgon när hon komemr och testar den annars komemr jag bryta ut i ett raseriutbrått.
Har även kommt en bit på vägen med jackan jag syr emellanåt när det finns tid för det istälelt för att bara sitta bort tiden när man kan göra något vettigt.

Ikväll blir de mycket pluggande men halva kvällen har ju redan rusat iväg så får lägga på en växel till.
Har ett svenska häfte jag tror jag ska läsa tills i morgon lika bra i alla fall och få de gjort sen får de nog bli litte matte och hälsa ikväll också innan jag börjar städa i mina lådor.

Jag mår mycket bättre nu jag känner mig gladare än jag gjort på länge, vad kan det bero på har jag kanske tagit ett bra beslut om allt, men det är inte helt bra än för det finns fortfarande saker som måste ändras på innan jag får panik så om jkag fortsätter såhär så komemr allt lösa sig inom en snar framtid.

Tjingeling

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0