Dagens planer blev ändrade

Det blev lite dåligt med bloggande idag, förlåt mig trodde jag skulle hinna med lite mer bloggande än vanligt nu när dagen var så kort på praktiken, men jag hade fel.
Fick stanna kvar en stund och kolla igenom hur dagarna ser ut onsdag och torsdag när jag ska vara själv med en vikarie men de ska nog gå bra de också. Bortsett fårn de så va de lite rörigt idag men de gick alldeles utmärkt.
Sedan tog jag mig en sväng förbi Josse som har praktik på samma ställe som jag fats i uppehållsrummet najs najs hoppas vi hinner ses mycker under dessa två veckorna :)

Efter praktiken hälsade jag på mina grannar en stund så sööta är dom, slutade med att jag följde med till simmskolan innan min egna träning, och nu änligen kan jag koppla av och slänga mig i sängen och njuta för att jag ahr varit duktig idag också, kom hem från 60 minuters spinning såå härigt de känns efteråt, i morgon blir de Body work med Josse <3



~Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0