Då var det avklarat

Nu var det äntligen avklarat, och en sak man kan släppa och gåvidare.
Trodde att det skulle vara mycket jobbigare med provet men nu är det avklarat får väl vänta och se om 4 veckor vad resultatet blev tror dock inte att jag lyckas få något höjdar resultat gjorde det mer som en kul grej.
Ikväll blir det nog bara pluggande och lite mer mentalträning, lyckades ju somna igår så vaknade jag vid 1 och märkte att cd:n fortfarande var på så fick pallra mig upp ur sängen och stänga av datorn.
Nä nu ska jag vara spcial mot våra gäster en lite stund innan dom ska hem sem kan jag vila lite och planera.

~Sofia

Kommentarer
Postat av: alexandra

Jag gör dom på fem sinnen : )

2009-03-28 @ 22:28:01
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: driola

hejhej! haha ja det var ju lite av en händelse det! =) ja klänningen blir mycket mer än bra! tror verkligen den kommer vara en hit : ) puss!

2009-03-29 @ 12:33:54
URL: http://driola.blogg.se/
Postat av: Louise

jaa men precis, haha! det är ju lite av grejen med chokladen, att den inte är lika lätt att få tag på :p sjukt god iaf!

2009-03-29 @ 14:05:08
URL: http://looooooouise.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kan ju kolla på internet vad du fått för poäng på h-provet. facit finns där. studera.nu. :) sen finns normeringstabellerna för tidigare år där och dom e ungefär samma för varje år så man kan på ett ungefär veta vad man fått :) ett tips :)

2009-03-29 @ 15:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0