2 av 3 prov avklarade

Då var två av tre prov avklarade denna veckan, hoppas att dom har gått någolunda bra i alla fall.
Annars har det inte händt så mycket annat i skolan idag, massa 8:or som var på besök och rundvandring på skolan, sen har allt bara flutit på som vanligt.
Med lite så insidenter som man bara allment strö sig på men vad ska man räkna med i den vardagen vi lever i?
Jag har mycket åsikter om en sak men inget jag kan nämna här, får väl bara försöka blunda för det och låta allt gå ändå inte så långt kvar nu så det ska nog sluta positivt.

Ikväll ska jag ända mig åt planering och städning tänkte jag, ska väl även försöka läsa igenom svenska häftet en gång så manfrechar upp minnet lite till nationella provet i morgon.
Tänkte även lyxa till det med en ansiktsmask om tiden räcker till.

~Sofia

Kommentarer
Postat av: Emmie

Ja det är ju lite tråkigt om man varken får jobb eller kommer in på högskolan .. ;P Nej nu är det ganska lugnt faktiskt, men man måste ju kämpa med betygen nu det sista. För din del och vad går du för linje ? : ) Kram

2009-04-01 @ 12:49:52
URL: http://madebyemmie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0