Sol,Bad & Kladdkaka

Har precis varit och schteekt lite i Gnosjö pch tagit ett dopp i sjön, mycket härligt lite kallt i vattnet till en början bara men det var bara skönt eftersom det är en enorm hetta ute.
Hoppas på att man har blivit lite brunare idag i alla fall.



När jag kom hem bad pappa mig att slänga ihop en kladdkaka och idag glömmde jag inte bort min kamera så nu ska ni få se hur smarrig en kladdkaka kan bli i micron

    



För att den skulle bli lite extra lyxig så hackade jag ner lite daim i smeen, därför den ser lie knas ut. Så nu är det bara att hoppas på att den smakar gott också.

Hugs&KIsses


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kladdkaka är aldrig fel ;)

2009-06-28 @ 17:31:52
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, ja tyvärr är ju kladdkaka onyttigt :( de borde uppfinnas något kalorifritt alternativ som smaka exakt likadant ;) fast man måste unna sig ibland!

2009-06-29 @ 19:57:38
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0