Njuter av ledigheten

Vad händer igentligen i sommar?
Nu har det snart gått en vecka på sommarlovet eller ska man alla det arbetsösheten? för det är ju igentligen ingte lov?
Jag har i alla fall fått 3 veckors arbete denna sommaren så vecka 27-29 kommer jag befinna mig inne på en städcentral halva dagarna. Fats jag m¨åste nog säga att det är ett av dom bättre jobben man kan ha en sommar, börja kl 5.30 och sluta vid lunch, sedan finns resten av dagen kvar till massa annat.
Men jag kan ju inte bara ligga hemma och slöa resten av sommaren så vad ska man göra?
Jag får nog sätta mig ner och göra en liten lista på saker som ska göras i sommar känner jag så man inte bara slöar bort tiden.

Sedan hoppas jag på att få åka iväg på en underbar senester någon gång vecka 30-32



Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0