Kladdkaka på 10 minuter

Nu har man legat ute och stekt en stund i solen dock i väldigt små omgångar för att man hela tiden kommer på andra saker som måste göras som att städa och plocka iordning. Aldeig får man ligga och bara ha de skönt. hehe
Sedan kom min syster med den eminenta ideen att vi skulle baka kladdkaka för hon vill fika, så ställde jag mig och började göra den så fanns de bara ett ägg hemma. Så jag var tvungen att åka och handla, så till slut blev den klar,  men det är ju tur att man har. Ibland kan man ta till dom där firnuliga knepen som att baa kladdkaka i micron och det var precis vad vi gjorde idag den blir mins lika god och inte godare, och det har bara 6 minuter plus den tiden det tar att blanda ihop ingredienserna så man kan få en god och färdigbakt kladdkaka på ca 10 minuter är inte de fantastiskt?
Jag hade i tankarna att ta en bild medan den gräddades men så glömde jag bort det så ni får klara er utan en bild i detta inlägget också.
Måste bli bättre på att uppdatera och fota lite mer så läsningen blir lite färgglad.

Satt och pillade lite med min bloggdesign innan och nu äntligen börjar jag väl komma underfunn med hur vissa saker fungerar så vi får se om det kan bli någon egen händligt gjort design snart.

Hugs&Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0