Hemma från minisemester

Nu är jag hemma igen efter min minisemester med min syster i stugan.
underbara dagar med sol och värme. Jag vågade till och med att ta ett dopp i sjön för första gångnen detta året. Är väl lite av en badkruka när de gälelr att bada här i sverige i alla fall det är ju så KALLT!
Mycket sol har det blivit och en luten shopping tur till Tranemo för att handla mat det är väl vad man ha orkat göra i denna vämen.
i morgonska jg försöa få in bilder från desa dagar om jg orkar efter jobbet ska ju som sagt var upp tidigt i morgon så då vet mn aldrig om man har orken på sin sida .
Nä nu sak jag sova så jag orkar upp i morgon:)

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0