2 arbetsdagar avklarade

Nu har jag vaklarat 2 dagars arbete denna veckan men massa krångel men nu hoppas jag att allt ska vara löst tills i morgon.
Det började igår med att jag inte kom in på jobbet, som tur var komun städerskan redan där så hon kunde öppna. Sedan flöt allt på som vanligt, lite ensamt dock men jag får väl sjunga för golvmopparna eller något så det inte blir så tyst.

Sedan idag när jag skulle upp så var jag sjukt trött så man fick verkligen slita sig upp ur sängen men det gick till slut, och även idag lyckades jag inte komma in så hon fick öppna åt mig.
Men nu äntligen har dom fixat min bricka och det vosade sig att jag hade fått fel kod så jag hoppas det är rätt kod nu tills i morgon.
Så nu är man pigg och glad efter att ha jobbat två dagar, NOT lite sliten efter att gå upp så tidigt blir man men det är ju som tur är inte hela livet jag ska jobba, pengar är aldrig fel:)

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0