Varberg en underbar stad

Nu är jag hemma igen och känner att jag borde uppdatera lite.
Åkte iväg till jobbet vid kl 5 idag TIDIGT höll på att somna, men tog det väldigt lugnt på morgonen skulle bara jobba 3,5 timme så linget långt arbetspass.
Hann bara hem sen bar det av till den underbara staden Varberg. Min syster ska ju plugga där nere och kanske jag med så vi kollade på några lägenheter/rum som folk hyrde ut, så vi får väl se det var väl inga toppen boende direkt enlig min åsikt men jag har väl helt enkelt förhöga krav på hur det ska vara ?
Men en härlig dag med lite shopping på stan utan att shoppa något, en läskigt god galss i hamnen och ett härligt salt bad i havet kan det bli mycket bättre en sommardag?
Men så fort sliter jag mig inte från den staden ska enr igen på fredag och stanna tills på lördag. Får se om man kanske kan träffa någon där nere och gå ut lite på fredag? Någon som har tips på ställen?
Så för att samanfatta hela dagen så har den varit kanon.

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0